• 10-11-2024, 14:43:08
    #1
    Kedisi olan hocalarım kedisinin resmini atarsa sevinirim
  • 10-11-2024, 14:45:20
    #2
    🧿🧿🧿
  • 10-11-2024, 14:45:52
    #3
    Benim gariban ördeğim

  • 10-11-2024, 14:46:07
    #4
    Ben
    Üyeliği durduruldu
    Bizimkisi çavuş. Yatmaz hep böyle köy ağası gibi oturur.

  • 10-11-2024, 14:48:55
    #5
    Theia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkisi çavuş. Yatmaz hep böyle köy ağası gibi oturur.

    Arkadaşa bi demli çay
  • 10-11-2024, 14:52:32
    #6
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
  • 10-11-2024, 14:54:19
    #7
    Müsait olduğumda bende atayım maşallah hepinizin kedisi ayrı güzel
  • 10-11-2024, 14:54:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
  • 10-11-2024, 14:55:24
    #9
    6 kişi bunu beğendi.