Arkadaşlar siteye dönüşümü kuramadım bir türlü bu yüzden dönüşüm stratejisi yapınca reklam çıkmıyor garip şekilde, dönüşüm değeri yapsam reklamı çıkartır mı ?
Hocam dönüşümler malum tagmanager ile kuruluyor, dönüşüm olmayan yerde dönüşümün değeri bir şey ifade etmez. Kurulumu yapamıyorsanız Manuel TBM ye geçin ortalama bir tbm belirtin genelde bu stratejilerin hepsi aynı kapıya çıkıyor.