• 08-11-2024, 18:56:44
    #1
    üçüncü tarafların fikri mülkiyetini kullanmak için izniniz varsa itiraz etmek yerine, Ön bildirim formunu doldurarak inceleme ekibini muafiyetiniz hakkında bilgilendirebilirsiniz.


    uygulamam telif yedi ama hiç bir şekilde tasarımda vs. hepsini sıfırdan tasarladık çok sağlam reskin yaptık
    onun dışında isim yüzünden telif yediğimizi düşünüyoruz
    bu durumda ne yapabiliriz
  • 08-11-2024, 19:21:15
    #2
    Türkiyede hesabı yeniden açılan tek kişi benim. Yani başka olmadı sanırsam. Kendi hesabımdaki yöntemi deneyebilirim.
  • 08-11-2024, 19:22:33
    #3
    Reskin affetmiyorlar diye biliyordum
  • 08-11-2024, 19:57:46
    #4
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede hesabı yeniden açılan tek kişi benim. Yani başka olmadı sanırsam. Kendi hesabımdaki yöntemi deneyebilirim.
    nasıl yani hocam
  • 08-11-2024, 20:59:16
    #5
    ajansec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üçüncü tarafların fikri mülkiyetini kullanmak için izniniz varsa itiraz etmek yerine, Ön bildirim formunu doldurarak inceleme ekibini muafiyetiniz hakkında bilgilendirebilirsiniz.


    uygulamam telif yedi ama hiç bir şekilde tasarımda vs. hepsini sıfırdan tasarladık çok sağlam reskin yaptık
    onun dışında isim yüzünden telif yediğimizi düşünüyoruz
    bu durumda ne yapabiliriz
    Kapatılma sebebi tam olarak o değildir, genelde matbuu gönderiliyor.
  • 08-11-2024, 21:04:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Benim de hesabım kapatılmıştı ve bir daha hiç bir şekilde açılmadı.
  • 08-11-2024, 22:36:15
    #7
    By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatılma sebebi tam olarak o değildir, genelde matbuu gönderiliyor.
    hiç bir hesapla ilişkisi olmamasına rağmen ilk ve son hesabım ilişkili denilip kapatıldı
  • 09-11-2024, 01:06:36
    #8
    ajansec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir hesapla ilişkisi olmamasına rağmen ilk ve son hesabım ilişkili denilip kapatıldı
    Uygulama tamamen size mi ait, console hesabınızdan birine yetki verdiniz mi ya da bir başkası giriş yaptı mı ?
  • 09-11-2024, 01:10:15
    #9
    By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama tamamen size mi ait, console hesabınızdan birine yetki verdiniz mi ya da bir başkası giriş yaptı mı ?
    hayır hocam uygulama bana ait evet onunda dışına 1 oyun transfer ettim 1 yıllık bir oyundu satışını yaptım aradan 1 ay sonra böyle oldu