Bu yazıcı iyimidir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu yazıcı iyimidir?
12
●
284
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu yazıcı iyimidir?
1
2
08-11-2024, 12:22:52
#1
Misafir
Evde kullanacağım ayda 100 sayfa anca çıkarırım.
https://www.amazon.com.tr/gp/product...M1SR2CHM&psc=1
08-11-2024, 12:24:36
#2
webtasarimofisi
Epson öneririm. Canon yazıcılar sıkıntılı
08-11-2024, 12:26:50
#3
WebCoder
Mürekkep alacaksan EPSON al bu arada haftada bir siyah beyaz ve renkli çıktı almanı öneririm çabuk kuruyor mürekkep printerlar
08-11-2024, 12:26:56
#4
emrecanyk
100-200sayfa için çok çok yeterli sorun çıkartmaz
08-11-2024, 12:27:14
#5
MSinaL
Epson candır hocam.
Ben 7 yıldır kullanıyorum.
1 gün yarı yolda bırakmadı beni.
08-11-2024, 12:29:12
#6
Sinan2005
Mürekkep pişmanlıktır, kartuşlu alın
08-11-2024, 12:40:58
#7
hasip
Epson tanklı yazıcı candır...
08-11-2024, 12:43:32
#8
cozucem
Epson harikadır ama ayda 100 Sayfa için değmez daha düşük modeller bile işini görür
08-11-2024, 13:39:35
#9
Misafir
Bu ikisinden birini alacağım teşekkürler
Epsonda kuruyor tankdaki mürekkep diyorlar.
Epson 1 takım (4 70ml = 150 TL + kdv) 1000 sayfa basıyor. 8000 sayfa 1200 TL'ye geliyor.
Canon lazer 4 set toner 1500 TL+kdv 8000 sayfa basıyor
Hemen hemen aynı paraya geliyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler