• 08-11-2024, 09:53:31
    #1
    BİR BANA MI GARİP GELDİ?
    Binance hesabını benim kurtarmamı beklemesi ?
    CZ'yim de haberim mi yok.
    Her gün bunun gibi 1-2 garip mesaj alıyorum, tuhaf...



  • 08-11-2024, 09:57:36
    #2
    bende messi
  • 08-11-2024, 10:00:30
    #3
    Nerdesin sen, ne zamandır bu kadar insan seri arıyor.
  • 08-11-2024, 10:02:16
    #4
    Bana her gün forumdan birileri Telegram'dan mesaj atıyor.

    "Merhaba, müsait misiniz? Merhaba, rahatsız etmiyorum umarım. Naber kanka? Kutup ayıları neden yalnız?"

    Konuya girmedikleri ve kendilerini tanıtmadıkları için görüldü bırakıp geçiyorum. Zaten yazmışsın, rahatsız edebileceğini düşünüyorsan niye iki kere rahatsız edeceksin?

    Kendini tanıt, tekte konuyu anlat ki yapabileceğimiz bir şeyse yaparız. İlgileniyorsam dönüş sağlayayım.

    Sizin bu muhabbet de garipmiş. İnsanoğlu işte, çeşit çeşit.. Naparsın. Bana da alakasız mesajlar geliyor. Davetiye isteyen, para isteyen, rastgele bilgi için yazan..
  • 08-11-2024, 10:07:13
    #5
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdesin sen, ne zamandır bu kadar insan seri arıyor.
    Anlamadım?
  • 08-11-2024, 10:15:20
    #6
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım?
    Arkadaş konunuzun başlığı itibariyle mizah yapmış . beni güldürdü sabah sabah günaydınlar hepinize
  • 08-11-2024, 11:11:36
    #7
    o değil de kötü niyetli birine yazsa, direkt beni dolandir demiş.
  • 08-11-2024, 21:30:19
    #8
    En iyisi sanırım
    Değişik
  • 08-11-2024, 21:38:01
    #9
    Binance desteğe yazması gerektiğini düşünememesi çok ilginç.