Bana her gün forumdan birileri Telegram'dan mesaj atıyor.
"Merhaba, müsait misiniz? Merhaba, rahatsız etmiyorum umarım. Naber kanka? Kutup ayıları neden yalnız?"
Konuya girmedikleri ve kendilerini tanıtmadıkları için görüldü bırakıp geçiyorum. Zaten yazmışsın, rahatsız edebileceğini düşünüyorsan niye iki kere rahatsız edeceksin?
Kendini tanıt, tekte konuyu anlat ki yapabileceğimiz bir şeyse yaparız. İlgileniyorsam dönüş sağlayayım.
Sizin bu muhabbet de garipmiş. İnsanoğlu işte, çeşit çeşit.. Naparsın. Bana da alakasız mesajlar geliyor. Davetiye isteyen, para isteyen, rastgele bilgi için yazan..