• 06-11-2024, 19:42:38
    #1
    Totalde 500-1000 dolarlık ürün getirmek mümkün mü? Masraflar çok mu fazla? Bilgisi olan bu konuda rehberi olan birileri var mı bilmek isterim
  • 06-11-2024, 19:43:06
    #2
    Takip.
  • 06-11-2024, 19:45:54
    #3
    takipteyiz
  • 06-11-2024, 19:47:22
    #4
    Tradelere bakınca pekte inanmadım o kadar alisveris yapacaginiza
  • 06-11-2024, 19:47:24
    #5
    Takipteyim
  • 06-11-2024, 19:53:42
    #6
    Nereye getireceksiniz ara depoyami çekeceksiniz yoksa Türkiye mi
  • 06-11-2024, 20:06:57
    #7
    Türkiye’ye
  • 06-11-2024, 20:07:22
    #8
    Valla getireceğin ürüne gore değişiyor sanki masraflar benim getiricegimde misal ekstra belge isteniyor üründen pahalı gibi o belgede bakalım bende kovaliyorum net olarak daha beklemedeyim ürünler 1700$ belge de o civarda hatta kimisi diyo + gonderim bedeli var kargo olarak oda ürün kadar benimki kaldım ortada
  • 06-11-2024, 20:19:36
    #9
    hubist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye’ye
    gümrük müşaviri bulup anlaşın o size yol haritanızı gösterir. biz ne desek eksik yada yanlış olabilir sürekli bişeyler degişiyor