Merhaba. Kablonet kullaniyorum ve yarım saattir bağlantı yok. Müsteri hizmetlerini aradım bilgilere suan erisim saglayamiyoruz diyor. Web sitelerine baktim 9 saatlik kesinti gorunuyor. İzmir'de ayni sorunu yasayan var mi suan?