TurkishMethods adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadi sende itiraf et..
31
●2.124
- 06-11-2024, 03:38:46Yalnız hissettiğim için sevgili yaptım. Ömrümün en büyük hatası oldu. Hem tavsiye hem itiraf olsun. Kendinizi yalnız hissediyorsanız ilişki yapmayın.


