Konu
Hadi sende itiraf et..
06-11-2024, 03:38:46
#29
theonedemir
Yalnız hissettiğim için sevgili yaptım. Ömrümün en büyük hatası oldu. Hem tavsiye hem itiraf olsun. Kendinizi yalnız hissediyorsanız ilişki yapmayın.