Bot Fikirleriniz Neler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bot Fikirleriniz Neler
4
●
124
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bot Fikirleriniz Neler
29-10-2024, 14:34:40
#1
Segomoko
Yeni botlar geliştirmek istiyorum, fikirleriniz nelerdir? Sürekli klasik birkaç bot var, farklı fikirleriniz varsa buraya yazabilirsiniz.
İyi forumlar.
29-10-2024, 14:43:10
#2
mavikorku
gmail açma botu
29-10-2024, 14:46:10
#3
Setindir
aklımda bir bot var ama watsapdan ulaşabileceğim bir numara varmı hocam.
yapılabilitesi hakkında bilgi almak istemiştim.
29-10-2024, 14:59:12
#4
Segomoko
Setindir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aklımda bir bot var ama watsapdan ulaşabileceğim bir numara varmı hocam.
yapılabilitesi hakkında bilgi almak istemiştim.
Yazdım hocam
29-10-2024, 15:20:57
#5
dijitalkaptan
Kullanım alanlarını sıralarSanız yazılabilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler