• 29-10-2024, 13:49:35
    #1
    askerlik şubesine gidip ne demem gerek ?
  • 29-10-2024, 13:50:11
    #2
    Bana neden yazmıyorsun 😂
  • 29-10-2024, 13:50:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Askerlik şubesine gerek yok E Devletten yap.
  • 29-10-2024, 13:51:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ardaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerlik şubesine gidip ne demem gerek ?
    benim işlerim var bir süre gelemeyeceğim demen gerek.
  • 29-10-2024, 13:53:04
    #5
    Siz bensiz başlayın de rdm ye sevk ediyorlar
  • 29-10-2024, 13:54:21
    #6
    [QUOTE=ELLAS;1088247139]Bana neden yazmıyorsun 😂
  • 29-10-2024, 13:54:26
    #7
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bensiz başlayın de rdm ye sevk ediyorlar
    Rahatına düşkün mehmetcik 😂😂
  • 29-10-2024, 13:57:26
    #8
    Siz gidin annem göndermiyor
  • 29-10-2024, 13:57:58
    #9
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bensiz başlayın de rdm ye sevk ediyorlar


    https://youtu.be/BNTaJu2CVBg?si=AS1sxqLQRmdLhAra&t=321