• 28-10-2024, 15:24:35
    #1
    Merhaba ,

    Kullanıcı adı değişikliği için ödeme yaptım Admine yazdım daha önce isim değişikliği yapan var mı? Farklı birine falan yazmak gerekir mi?
  • 28-10-2024, 16:00:44
    #2
    Admine yazdıysanız başkasına yazmanıza gerek yok hocam admin müsait olduğun da kullanıcı adınız değişir.