Google, Microsoft, Apple gibi Şirketlerde çalışmak
0
●74
- 28-10-2024, 14:40:12Merhabalar ben 18 yaşındayım 2.5 3 yıldan beridir yazılım ile ilgileniyorum web mobil security kısımlarıyla uğraştım en çok web de projeler geliştirdim full stack olarak js feamewokleriyle veya php ile ama. Derslere aram kötü olduğu için liseyi açığa aldım ve bu dönem bitiriyorum sayılır. Üni konusunda tekrar açıktan ybs veya pc programcılığı düşünüyorum. Derslerle aram 0 olduğu için hedefi müh seçemiyorum :/ halada derseler buladar önem veresim yokta istiyorlar işte. Benim durumumdaki biri nasıl hazırlanmalı nasıl bir yol izlemeli bu gibi şirketler için şuan mesela matematiğimi geliştirmeye başlicam ve leetcode da algoritma sorularına başlıyacağım