• 26-10-2024, 23:29:00
    #1
    Oncelikle dogru yere mi konu actim bilmiyorum. Eger yanlis yere actiysam affola.

    Ben forumdaki avatarimi panelden degistirmeme ragmen sag ustde soyle kaliyor




    Normalde su linke tiklayip acilan sayfada cookieleri temizleyince duzeliyormus fakat ben yaptim olmadi.

  • 26-10-2024, 23:30:08
    #2
    Cache var dostum yarın güncellenmiş olur benimde öyle olmuştu.
  • 26-10-2024, 23:32:54
    #3
    Tarayıcınızın çerezlerini temizlerseniz sizde de görünür.
  • 26-10-2024, 23:37:15
    #4
    benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcınızın çerezlerini temizlerseniz sizde de görünür.
    Sanirim siteyle alakali bir olay. Cunku bendede boyle konu ici avatar gozukuyor fakat sag ust yine eskisi gibi.
  • 26-10-2024, 23:45:36
    #5
    Önbellekteki resimleri temizleyip tekrar kotrol edin. Daha önce açtığınız sayfalar önbelleği görecektir. Site sayfalarına tekrar girdiğinizde, hızlı açılması için çerezler açık.
  • 26-10-2024, 23:46:59
    #6
    benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önbellekteki resimleri temizleyip tekrar kotrol edin. Daha önce açtığınız sayfalar önbelleği görecektir. Site sayfalarına tekrar girdiğinizde, hızlı açılması için çerezler açık.
    Yaptim fakat fayda etmedi. Arkadasin dedigi gibi site cache olarak tutuyor avatar resimlerini sanirim. Belki yarin guncellenir.