Merhaba. After Effects üzerinden yaptığım çalışmayı Media Encoder aracılığı ile h.264 çıktı alıyorum fakat video bozuk bir şekilde kaydediliyor. Başka yöntemle çıktı aldığımda ise dosya boyutu çok büyük oluyor. Sorunu nasıl düzeltebilirim?