h264 Çıktı Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
h264 Çıktı Sorunu
0
●
74
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
h264 Çıktı Sorunu
24-10-2024, 23:46:54
#1
Jessep
Merhaba. After Effects üzerinden yaptığım çalışmayı Media Encoder aracılığı ile h.264 çıktı alıyorum fakat video bozuk bir şekilde kaydediliyor. Başka yöntemle çıktı aldığımda ise dosya boyutu çok büyük oluyor. Sorunu nasıl düzeltebilirim?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler