Bu sesi nasıl yapabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sesi nasıl yapabilirim?
0
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu sesi nasıl yapabilirim?
24-10-2024, 22:00:51
#1
sefaunal
Bu video
daki sesi nasıl yapabilirim? Mazlum kiper e ait ses lakin nereden yapacağımı bulamadım. Şimdiden teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler