eihale.gov.tr hakkında bilgisi olan var mı? Daha önce bir ihale satın almış olan arkadaşlara danışmak istiyorum.
Bazı gözüme çarpan ürünler denk geliyor, al-sat yapılabilecek birçok ürün görüyorum.
Teklif verebilmek için banka üzerinden para yatırmamız gerekiyor sanırım. Yatırdığımız bakiyeyi geri çekebiliyor muyuz? İstediğim zaman 5 atayım 1 çekeyim tarzı mı yoksa attığımız miktar ihalelerde kullanılmak üzere bloke mi uygulanıyor? Bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.
E-ihale hakkinda bilgisi olan var mi?
0
●102