Merhabalar hayırlı akşamlar öncelikle
Franchise bayisinin toplam 60 şubesi bulunmaktadır. İlk 10a girebilecek yüklü ciro mağazalarınından 2 adetini ben işletmekteyim. Firma ile yaklaşık 7.5 yıl serüvenim oldu ama artık işler çığırından çıkmış bulunmakta sözleşmemin bitmesine 2.5 yıl bulunmaktadır. Geçtiğimiz ay firma haksız yere bana xxx.xxx tutarında ceza kesmiş bulunmakta karşılıklı davalık durumundayız gösterebilecek bir kanıtları bulunmamaktadır.Firma mağazaları devret batarsan bat ne yaparsan yap kafasında ama tabela indirmek ve franchise sözleşmemi fesh etmek istiyorum. Bu durumda nasıl bir yol izleyebilirim bilemiyorum yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum.
Artık müşterilerimizi fiyat politikasından dolayı kaybediyoruz.Mağazaya günlük 1000 kişi girerken son zamanlarda 100 kişi giriyor ve 30-50 arasına satış gerçekleştirebiliyoruz.O yüzden zarar etmeye başladım artık son 1 yılda bir arabam dükkana heba oldu diyebilirim.
Franchise Şube Hk.
0
●200