Herkese merhaba değerli hocalarım. Az önce ad, soyad, telefon ve kart bilgilerini verdiğim bir sitenin mağduru oldum.
Siteye ödeme yaptıktan sonra yönlendirdiği sms onay kısmında beklerken scam olduğunu farkettim ve hemen kartı ticaret kullanımına kapattım.
Sonrasında bankadan gelen sms ile kartın kullanılmaya çalışıldığını gördüm (kartınızı e-ticaret işlemlerine açmak için...)
Tüm varlıklarımı başka hesaba aktararak kartı iptal ettirdim ve yeni kart talebinde bulundum.
Herhangi bir maddi zarara uğramadım, şimdi telefon ve ad, soyad bilgilerini de verdiğim için sonrasında bi konuda problem yaşar mıyım (panel kullanıcıları tarafından vs.) ? Ne gibi adımlar atmam lazım ? Domaine bir daha ulaşamadığımdan son yapılmaya çalışan işlem üzerinden şikayette bulunup bankalar tarafından tutulan bilgiler üzerinde şikayete bulunmam gerekir mi yoksa hiçbir şey yapmadan hayata kaldığım yerden devam mı edeyim ?
Zamanınızı harcayıp okuduğunuz için teşekkürler, bu konular hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
Scam site mağduru olmak hakkında ?
6
●282
- 19-10-2024, 21:07:44Cevap için teşekkür ederim hocam, bundan sonra daha dikkatli olacağımSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2024, 21:09:21Teşekkür ediyorum hocam, bu da bana ders olsun, yani insanlar nasıl bu sitelere kanıyor anlamıyorum derken bizzat yaşayınca çok garip hisettim. Yorumunuz için sağolun.Ganazs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2024, 01:48:10Yok hocam, online ödeme yapılabilen bi kargo firması.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
