• 19-10-2024, 19:17:36
    #1
    Merhabalar

    30k ₺ ile 10k ile altın 20 ile dolar aldım. Seçimde iyi yaptım mı sizce dolardan çok şüpheliyim
    Hazır yıl başı geliyorken doğru bir seçim ile iyi bişey çıkabilir belki

    ytd.
  • 19-10-2024, 19:19:28
    #2
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    30k ₺ ile 10k ile altın 20 ile dolar aldım. Seçimde iyi yaptım mı sizce dolardan çok şüpheliyim
    Hazır yıl başı geliyorken doğru bir seçim ile iyi bişey çıkabilir belki

    ytd.
    Başka seylerede yatirim yapabilirsiniz
  • 19-10-2024, 19:32:30
    #3
    Dolar 1 artıyorsa her şey 5 artıyor doların kazandırdığı parayı enflasyon çoktan yemiştir dolar yatırımı yanlıştır yatırım bile sayılmamalıdır benim görüşümdür yatırım tavsiyesi değildir verileri inceleyiniz aynı sonuca varırsınız + fonlar hisse senetleri dururken yanlış bi seçim bence, bu yatırımın vadesi de önemli tabi.
  • 19-10-2024, 19:46:16
    #4
    Enflasyonist ortamda dolar ve altın yatırım aracı değildir
  • 19-10-2024, 20:01:52
    #5
    Btc
  • 19-10-2024, 20:22:19
    #6
    Doları Midas hesabınıza aktarıp oradan amerikan borsasındaki birkaç şirkete yatırım yaparak dağıtabilirsiniz, yatırım tavsiyesi verecek pozisyonda değilim ama benim kendi aldığım hisselerden biri Take-Two (gta oyununun sahibi), Tesla, BYD. Siz kendi araştırmanızı yapın sonra şirket seçersiniz.
    Dümdüz dolarda para bırakmak doğru olmaz doların da enflasyonu var.