• 18-10-2024, 23:45:12
    #1
    6 ay önce yıllık 19 dolara domain almıştım godaddy üzerinden. Şuan tahmini değeri 1270 dolar olarak gözüküyor. Ben bu domaini satabilir miyim?
  • 18-10-2024, 23:45:59
    #2
    Godaddy bol keseden veriyor satamazsın hocam. Godaddy kayıt parası bile etmeyecek bazı domainlerime 1.900 - 2.500$ gibi rakamlar veriyordu.
  • 18-10-2024, 23:49:54
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy tahmini değer maalesef aldatmacadır. Tüm domainlere benzer rakamlar göstermektedir.
    Hocam 20 kadar domain var elimde onlara 100 dolar maksimum gösteriyor. Sadece buna bu fiyat verildi anlamadım.
  • 18-10-2024, 23:50:29
    #4
    Domaini paylaşmak isterseniz daha sağlıklı yorumlar alabilirsiniz hocam ama arkadaşların da dediği gibi Godaddy genelde o konuda uyduruk sonuçlar veriyor.
  • 18-10-2024, 23:53:21
    #5
    UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy bol keseden veriyor satamazsın hocam. Godaddy kayıt parası bile etmeyecek bazı domainlerime 1.900 - 2.500$ gibi rakamlar veriyordu.
    Siber güvenlik kursuna yazılmıştım. Tam parasının birazı çıktı sanmıştım ama galiba o kadar kolay olmayacak😀
  • 18-10-2024, 23:54:07
    #6
    wantrepreneur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini paylaşmak isterseniz daha sağlıklı yorumlar alabilirsiniz hocam ama arkadaşların da dediği gibi Godaddy genelde o konuda uyduruk sonuçlar veriyor.
    Biraz problemli bir domain olabilir forum için o yüzden çok paylaşmak istemedim😀
  • 18-10-2024, 23:55:13
    #7
    Godaddy ye kalsa benim portföy 100k dolar yapar. Satmaya kalksam hepsi 20k tl yapmaz. )
  • 18-10-2024, 23:55:59
    #8
    Maydin48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz problemli bir domain olabilir forum için o yüzden çok paylaşmak istemedim😀
    Anlıyorum hocam, saygılar Olmazsa siz projelendirin.
  • 19-10-2024, 00:02:04
    #9
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy ye kalsa benim portföy 100k dolar yapar. Satmaya kalksam hepsi 20k tl yapmaz. )
    Sağlık olsun akşam akşam güzel bir cahillik sevinci yaşadık oda yeter 😂