İndirimli sipariş verildi ve ödeme yapıldı. Fatura kesilmiş faturada VERGİ ücretide alınmış.
Aklıma takılan bir soru var.. Bu ürünler gümrükten çıkıcna tekrar vergilerini ödeyecek miyim? Daha önce alışveriş yapan varmı bilgilendirirse sevinirim.
Temu hakkında bilgisi olan var mı?
12
●368
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 18-10-2024, 13:55:361000 TL ye ortalama 600 lira vergi çıkıyor ve onu TEMU alıyor zaten sipariş verirken . Sonrasında ücret ödemiyoruz . Ekstra bir ödeme çıkmıyor
- 18-10-2024, 13:57:12Eksik ürün geldi mi veya kargo gecikme sorunu yaşadınız mı?mdalbasti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2024, 13:58:24691 tl ürün aldım 415 tl vergi ile beraber 1.106 tl ödedim. Teşekkür ederim.veysiyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2024, 14:00:06sadece site üzerindeki tutarı ödüyorsunuz , başka bir ödemesi yok
- 18-10-2024, 14:06:43Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.İndirim tutarı uygulanmadan siparişiniz yaklaşık 1090 tl yi geçmiyorsa 646 tl vergi ekliyor. Toplamda 1735 ile ücretlendirilirsiniz. Sistem sizi bu fiyatı aşıyorsanız ekstra gümrük ile alakalı ücretlere maruz kalacağınız konusunda uyarıyor. Eğer uyarı almadıysanız vergiside eklenmiş olduğundan size ekstra bir ücret yansıması olmayacaktır. Ayda 5 paketten fazla sipariş veremiyorsunuz o konudada uyarı verecektir. 5 paket üstüde gümrükte takılır ve ekstra ücretler gürükte çıkarılacaktır.
- 18-10-2024, 14:12:06Teşekkür ederim hocam. 6 adet ürün aldım çoğu ufak sorun olur mu?Kipa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle