• 17-10-2024, 19:02:12
    #1
    500puanım var kullanamıyorum sitelerinde yazan yerlere gittim hiç birinde geçerli değil kullanan var mı hiç bunu bi posta ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Hocam bende aynı sorunu yaşıyordum, puan harca diye bir uygulama var komisyyon verip kullanıyorum yapacak birşey yok, hiç bir yerde geçmiyor bulursan bana da yaz sana zahmet
  • 17-10-2024, 19:09:44
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam bende aynı sorunu yaşıyordum, puan harca diye bir uygulama var komisyyon verip kullanıyorum yapacak birşey yok, hiç bir yerde geçmiyor bulursan bana da yaz sana zahmet
  • 17-10-2024, 19:10:56
    #3
    Bugün bu bonusa güvenip harcama yaptım, inşallah bir yolunu buluruz
  • 17-10-2024, 20:59:27
    #4
    Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı sorunu yaşıyordum, puan harca diye bir uygulama var komisyyon verip kullanıyorum yapacak birşey yok, hiç bir yerde geçmiyor bulursan bana da yaz sana zahmet
    hocam uygulama nedir ben de orada değerlendireyim bari bu gece son gün
  • 17-10-2024, 21:23:12
    #5
    Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı sorunu yaşıyordum, puan harca diye bir uygulama var komisyyon verip kullanıyorum yapacak birşey yok, hiç bir yerde geçmiyor bulursan bana da yaz sana zahmet
    hocam araştırıp bir uygulama yükledim sadece 12tl karşılığında Migros çeki olarak aldım mükemmel oldu benim için çok teşekkürler
  • 17-10-2024, 23:02:12
    #6
    puan harca adı, sevindim işe yaramasına bende mecbur öyle yapıyorum geçmiyor hiç bir yerde
  • 24-10-2024, 20:42:55
    #7
    arkadaşlar puanharca uygulamasında puanlarım 0 tl gözüküyor qnb uygulamasında var gözüküyor bu ne saçma iş nerde harcicaz bunları