• 15-10-2024, 23:26:04
    #10
    Kişisel Rütbe
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam service dosyalarını veriyorum service dosyasını kullanarak istek UI dan istek at diyorum atıyor iki dakika sonra service dosyasını kullanarak tekrar istek at diyorum ne istek attığı adresi söylüyor ne servisi kullanıyor servis dosyasını baştan farklı şekilde yazıyor veriyor vs vs.
    Olmadı bir daha at tarzı yaz
  • 15-10-2024, 23:27:11
    #11
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmadı bir daha at tarzı yaz
    tekrar atıyorum öğretiyorum düzeliyor sonra yine aynı ama çok fazla kullandım belki belli bir şeyden sonra bozmaya başlıyor olabilir
  • 15-10-2024, 23:36:03
    #12
    ben çok kullandım heralde belleği dolmuştu hafızasını sıfırlamak zorunda kaldım keşke benim de hafızam sıfırlansa eskileri unutsam..