• 14-10-2024, 17:20:45
    #1
    Arkadaşlar bu aracı kullananlardan avantaj ve dezavantajları ile ilgili yorumlarını alabilir miyim ? Elektrikli araçlar konusunda sıkıntı oluyor yorumları var genelde en büyük çekincem de bu?
  • 14-10-2024, 17:24:48
    #2
    En çok duyduğum şikayet : sürüş esnasında ekranların kapanması

    Güncelleme ile sorun çözülmüş olabilir mi bilmiyorum ama bu şikayeti çok kez gördüm.
  • 14-10-2024, 18:04:43
    #3
    Aynen ekranların kapanması olayını bende duydum ancak elektrikli araç alma konusunda kararsızım açıkçası
  • 14-10-2024, 19:06:30
    #4
    mustafasatirogl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ekranların kapanması olayını bende duydum ancak elektrikli araç alma konusunda kararsızım açıkçası
    Yaşadığınız şehire göre konforunuzu düşünerek alın. Teknik servisine bakın, gerekirse gidip sorular sorun sohbet edin. Etraftaki şarj istasyonlarının kalitelerine, bu şarj istasyonlarından bir tane de eve kurarsanız bunun maliyetinin ne olacağına kadar araştırın. Tüm elektrikli araç almak isteyenlerin özelinde sorması ve araması gereken sorulardır bunlar.
  • 14-10-2024, 19:17:51
    #5
    donanim.net
    Henüz erken, almayın. Şuan durduk yere kendini kapatma gibi sorunlar oluyor.