Bir mail gelmiş 26 ekime kadar muhasebe bildiriminde bulmam gerekiyor.
eğer faaliyete geçmediysem 50 pund karşılığında paket satın alarak bunu çözebiliyor muşum.
veya 90 pound karşılığı şirketi kapatabiliyor muşum ?
veya ücretsiz muhasebeci evrağı gerektirmeden faaliyet yapmadığımı gösteren bir evrak yükleyebiliyormuşum.
eğer 26 sına kadar işleem yapmazsam ceza gelecekmiş.
ne yapmalıyım ? hangi paketi alacağımı veya nasıl evrak yükleyeceğimi bilmiyorum.
