Apple geliştirici hesabımda banka bilgilerim hesap numaralarım vs. doğru olmasına rağmen bir türlü uygulama içi satın alma gelirlerim hesabıma düşmüyor bu sorun yaklaşık 6-7 aydır var yani daha önce de ödeme almadım zaten bilgisi olan arkadaşlar var mıdır bu konuda