• 13-10-2024, 17:25:33
    #1
    Selamlar,
    Logo hakkında fikirlerinizi belirtebilir misiniz rica etsem
  • 13-10-2024, 17:26:09
    #2
    karışık ama iyi duruyor
  • 13-10-2024, 17:27:41
    #3
    herhalde eleştiri kabul edeceksiniz ki bu postu açtınız dost acı söyler. vasat. logodan çok "Burada Ne Görüyorsunuz?" Rorschach Testi kartlarına benziyor..
  • 13-10-2024, 17:27:49
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karışık ama iyi duruyor
    Teşekkürler 🙏🏻
  • 13-10-2024, 17:29:32
    #5
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Logodan başka her şeye benziyor
  • 13-10-2024, 19:37:25
    #6
    Kategori Moderatörü
    GSFli olduğunuzu düşünüyorum. Çok ünili işine benziyor