• 13-10-2024, 12:20:16
    #1
    Merhaba,e-imza aldım türmob üzerinden son aşamaya geldim kart şifresi yazdım onay tıkladım fakat sertifika sayfası gelmedi.
    E-imza aldığım firma hiçbirşekilde destek olmadı.
    Ücretli şekilde bana yardımcı olacak biri var mı?
  • 13-10-2024, 12:26:00
    #2
    E-İmza değil Mali Mühür gerekiyor Tubitak'dan alınan. E-İmza özel entegrasyon ve kişi bazlı fakat Tubitak'dan alınan tamamen şirkete ait resmi kart yerine geçiyor.
  • 13-10-2024, 12:27:10
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-İmza değil Mali Mühür gerekiyor Tubitak'dan alınan. E-İmza özel entegrasyon ve kişi bazlı fakat Tubitak'dan alınan tamamen şirkete ait resmi kart yerine geçiyor.
    Başka türlü yardımcı olabilirmisiniz hocam e-fatura kurmak için?
  • 13-10-2024, 12:29:49
    #4
    MertKazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka türlü yardımcı olabilirmisiniz hocam e-fatura kurmak için?
    Başka türlü entegrasyon yapamazsınız ki. Zorunlu olarak imzalatıyor dosyaları.
  • 15-10-2024, 16:26:29
    #5
    MertKazanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka türlü yardımcı olabilirmisiniz hocam e-fatura kurmak için?
    Firmanız Şahıs firması ise mali mühüre ihtiyaç yok. e-İmza yeterli olacaktır.