• 12-10-2024, 23:33:47
    #1
    0.24 promil çikti, oglen icmistim aksam yakalandim, hic bir sey yemedigimden dolayi heralde nefesimden cikti. Kan verdim 0.10 promil cikti ancak itiraz edersem reddedilirmis cunku ben ehliyetli arkadasi beklemek, gidip hastanede 15 dk da hastanede gitti derken tam 1 saat gecti. 1 saat gectigi icin de 0.15 promil ekleme yapiyormus otomatik devlet yani 0.25 oluyor bu durumda, o 15-20dkda hastanede gitmesinin sebebi de beni yanlis yonlendirmeleri. Sorum ise şu;

    Stajyer ehliyetini alkolden iptal edilince yeniden mi ehliyete yazılmak gerekiyor? Bunun hakkinda net bilgisi olan var mi?

    Edindigim bilgiye gore normalde 0.50 ile yakalanaip ve eger stajyer ehliyet olmayip normal ehliyet olsaydim 6 ay olacakmis, ancak stajyer ehliyet oldugumdan sadece iptal edilmis ve yeniden ehliyet kursuna yazilip psikoteknik almam gerekiyormus. Bilgisi olan yazabilir mi?

    Konuyla alakasız Saçma sapan altta geberin, baskalarinin hayatini tehlikeye atmayin gibisinden kiskirtici sekilde yanit yazanlarla bizzat hukuki olarak ugrasacagimin bilgisini de buradan geçeyim.
  • 12-10-2024, 23:35:52
    #2
    -Ehliyet kursuna tekrar baştan başlarsınız, psikoteknik alırsınız ve ehliyetinize kavusursunuz geçmiş olsun
  • 12-10-2024, 23:41:48
    #3
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.24 promil çikti, oglen icmistim aksam yakalandim, hic bir sey yemedigimden dolayi heralde nefesimden cikti. Kan verdim 0.10 promil cikti ancak itiraz edersem reddedilirmis cunku ben ehliyetli arkadasi beklemek, gidip hastanede 15 dk da hastanede gitti derken tam 1 saat gecti. 1 saat gectigi icin de 0.15 promil ekleme yapiyormus otomatik devlet yani 0.25 oluyor bu durumda, o 15-20dkda hastanede gitmesinin sebebi de beni yanlis yonlendirmeleri. Sorum ise şu;

    Stajyer ehliyetini alkolden iptal edilince yeniden mi ehliyete yazılmak gerekiyor? Bunun hakkinda net bilgisi olan var mi?

    Edindigim bilgiye gore normalde 0.50 ile yakalanaip ve eger stajyer ehliyet olmayip normal ehliyet olsaydim 6 ay olacakmis, ancak stajyer ehliyet oldugumdan sadece iptal edilmis ve yeniden ehliyet kursuna yazilip psikoteknik almam gerekiyormus. Bilgisi olan yazabilir mi?

    Konuyla alakasız Saçma sapan altta geberin, baskalarinin hayatini tehlikeye atmayin gibisinden kiskirtici sekilde yanit yazanlarla bizzat hukuki olarak ugrasacagimin bilgisini de buradan geçeyim.
    Tüm işlemler sil baştan + psikoteknik.
  • 13-10-2024, 00:15:03
    #4
    Hiç ehliyet almamış birisi ile aynı konumda olursunuz. (Test edildi)
  • 13-10-2024, 10:28:19
    #5
    obsosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç ehliyet almamış birisi ile aynı konumda olursunuz. (Test edildi)
    psikoteknik ne kadar suruyor hocam