• 09-10-2024, 01:40:00
    #1
  • 09-10-2024, 01:40:54
    #2
    abi cok sacma bi karar cidden neden böyleyiz ya valla aklım almıyor cidden
  • 09-10-2024, 01:40:55
    #3
    Platin üye
    İçerde kaldık heralde bende aktif
  • 09-10-2024, 01:41:24
    #4
  • 09-10-2024, 01:41:30
    #5
    bendede Gitti Hocam
  • 09-10-2024, 01:41:35
    #6
  • 09-10-2024, 01:42:35
    #7
    YazilimMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba erişim engeli bi tek bana mı geldi ?
    IOS’dan denedim telefondan hocam bende de gitti. Erişim engeli geldi sanırım.
  • 09-10-2024, 01:43:06
    #8
    Sıra telegrama gelir muhtemelen
  • 09-10-2024, 01:43:12
    #9
    bende de gitti