• 09-10-2024, 00:37:16
    #1
    15 gün oldu. yaşayan var mı? arabayı satıcam satamıyorum bu sebepten
  • 09-10-2024, 00:38:18
    #2
    Hocam e devlette gozukmeye devam eder ceze ödeseniz bile
  • 09-10-2024, 00:41:22
    #3
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam e devlette gozukmeye devam eder ceze ödeseniz bile
    Gib'ten ödediğin an, ceza silinir. Görünme olayını ilk kez sizden duyuyorum.
  • 09-10-2024, 00:42:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bağlı vergi dairesini arayıp ödediğinizi belirtmeniz lazım. Siliyorlar.
  • 09-10-2024, 00:42:54
    #5
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gib'ten ödediğin an, ceza silinir. Görünme olayını ilk kez sizden duyuyorum.
    hocam garantide özellik var ordan girdim bilgileri ödedim
  • 09-10-2024, 00:43:30
    #6
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam e devlette gozukmeye devam eder ceze ödeseniz bile
    noter ceza var dedi onaylamadı.

    yarın bir detaylı bakayım.
  • 09-10-2024, 00:45:39
    #7
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gib'ten ödediğin an, ceza silinir. Görünme olayını ilk kez sizden duyuyorum.
    Yanlışınızı var sanırım
  • 09-10-2024, 00:45:57
    #8
    Haciz olmadığı sürece dediğiniz şey pek önem arz etmez. Sizin ödedi dekontunuz önemli. Aksi halde vergi dairesine giderekte düzeltebilirsiniz. Eğer herhangi bir engel yoksa noterde satış sonrası anında araç geçmişi sizin üzerinizden silinir.
  • 09-10-2024, 00:46:53
    #9
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam garantide özellik var ordan girdim bilgileri ödedim
    Ozaman garanti gib'e bildirmemiştir. Garanti ile görüşün onlar çözüm sunmuyorsa gib ile görüşün. Ben genelde gib'e düşünce gib üzerinden ödüyorum. Anında siliniyor.