Bir nefeslik yaşam ...
2
●160
- 08-10-2024, 02:15:19Biliyorum bir çoğunuz kaygılardasınız belkide bir çoğunuz vazgeçtiniz bile... Peki neden ? insanoğlu aldığı nefesin 1 anlık olduğunu unutup gaflete düşüyor. Gün geçmiyor ki ekonomi ile yoğrulurken birbirinden enterasan sınavlar verirken her birimizin ayrı tasaları varken birde üzerine Kadın ölümleri,Çocuk tacizleri,Şehitlerimiz,do...........cılık haberleri eksik olmuyor. Nefisler efsane biçimde tavan yapmış ve neyle mücadele edeceğimizi şaşırmış haldeyiz. Sadece Türk olarak değil tabi. Dünyanın her yerinde bu böyle iken , insanoğlu sadece sosyal çürüme yüzünden mi bu hale geldi sizce ? Biz neyi eksik yapıyoruz ? Nasıl önlemler almalıyız ? Neden uykularımız sakin kalmıyor ? Hep bir çıkar yol bulmak hep bir yola maruz kalmak... Dümdüz yaşamak diye bir şey kalmayan şu hayatta nefes almak... bir nefeslik değil mi ?