Multi üyeliği olduğunu düşündüğüm kişi
6
●376
- 07-10-2024, 19:18:57Merhaba forumdan biri 2500tl alarak beni dolandırdı bu kişi forumdan uzaklaştırıldı iadeni yapacağım diyor forumda aktif ama bana dönüş yapmıyor zaten gidip savcılıktan şikayette bulunacağım asıl konu ise bu kişinin WhatsApp da isim soyismi ödemeyi aldığı IBAN isim soyisim aynı fakat r10 profilindeki isim soyisim farklı bunu nereye bildirmemiz gerekir incelenmesi için ?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 07-10-2024, 19:20:31Üyeliği durduruldu
- 07-10-2024, 19:32:53Şu konuya yorum olarak kanıtlarıyla beraber iletirseniz, moderatörler kontrol sağlayıp işlem yapacaklardır.
- 07-10-2024, 20:19:28Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://www.r10.net/sikayetim-var/41...t-basligi.htmlGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2024, 20:29:03English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler o şekilde ilerleyeceğim. Konuya multi üyelik şikayeti yaptım hocam whatsapp kanıtlarıyla birlikte yorum silindi inceleniyordur sanırım.Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle