• 05-10-2024, 15:30:50
    #1
    Selamlar biraz garip bir soru olacak ama Sizce bu arkadaşın elinde ki telefon modeli nedir ?

  • 05-10-2024, 15:34:40
    #2
    #1 Telegram
    İPhone 11 gibi duruyor
  • 05-10-2024, 15:37:36
    #3
    Apple marka olduğu kesin kavislerden 11 gibi duruyor ama kılıftan dolayı öyle duruyor olabilir. 12 olmasıda muhtemel.
  • 05-10-2024, 16:13:25
    #4
    İphone olmadığı kesin
  • 05-10-2024, 19:37:25
    #5
    Polo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone olmadığı kesin

    hocam bana da öyle geliyor sanki LG marka bir telefon