• 03-10-2024, 01:34:06
    #1
    Açıklamaya emanet yazdım ama bunun bir faydası var mı? dolandırdı da
  • 03-10-2024, 01:36:03
    #2
    intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamaya emanet yazdım ama bunun bir faydası var mı? dolandırdı da
    Hayır ancak dava ederseniz faydası olur
  • 03-10-2024, 01:36:58
    #3
    maalesef olmuyor diye biliyorum
  • 03-10-2024, 01:37:58
    #4
    Dava açın sürünsün sadece adliyeye sabahın köründe gitmek sıra beklemek bile koyar insana. Müstehak bu tiplere.
  • 03-10-2024, 01:47:35
    #5
    Geçmiş olsun, hukuki destek almak isterseniz profilimdeki WhatsApp ulaşabilirsiniz.
  • 03-10-2024, 09:53:56
    #6
    Ben daha önce denedim oldu. Avukatınıza bu ibanı gönderin. Haciz işlemi başlatabilir.