• 29-09-2024, 22:53:07
    #1
    Kripto alımı paylasımı yapmak için kurumsal uyelikmi almak lazım bilgi verirmisiniz teşekkür ederim şimdiden
  • Kabul Edilen Cevap
  • 29-09-2024, 22:56:26
    #2
    sanırım öyle artık pi alan bi arkadaş vardı son işlemi benimle oldu ticaret puanı atamadık birbirimize 5 gün banlı şu an
  • 29-09-2024, 22:58:15
    #3
    Ama 5.6 ay oncesine baktgmz zaman bu tür ticaret yapılmıs ve oyle kalmş yenimi çıktı acaba
  • 29-09-2024, 22:58:59
    #4
    Kripto bozum için Kurumsal Plus şartı getirildi hocam.
  • 29-09-2024, 23:07:42
    #5
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Konuyla alakalı size özelden de bildiri yaptım fakat mesaja bakmış olmanıza rağmen konu açmayı tercih etmişsiniz.

    Kripto bozum işlemleri için Kurumsal Plus üyeliğe ihtiyacınız olmakta. İlgili kuralın tamamına buradan göz atabilirsiniz: https://www.r10.net/bozdurma-exchang...ka-okuyun.html