• 26-09-2024, 19:33:53
    #1
    Kurumsal plus üyeliğe inancı yok, tradelerimin sahte olduğunu düşünoyr (ki tradelerim mod tarafından kontrol edildi) neden böyle bunlar

  • 26-09-2024, 19:37:56
    #2
    Kurumsal PLUS olunca her şey halloluyor mu? Bu forum ne kurumsal PLUS üyelikler gördü.
  • 26-09-2024, 19:38:30
    #3
    tradeleri bilmem de bazı şeylerin sahte olduğu kesin örneğin geçenki çekiliş. şüphelerim aşağıdaki üslüp dolayısı ile arttı.
  • 26-09-2024, 19:39:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Senden kötü kokular alıyorum niye dersen geçenki çekiliş konun. Tradelerin vs
  • 26-09-2024, 19:40:42
    #5
    bende karşı tarafın yerinde olsam 1 aylık ve 6 ticaret puanı olan bir üyeyle ticaret yaparken önce ödeme beklerim. kurumsal plus olmanız bir şey değiştirmiyor
  • 26-09-2024, 19:41:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam iban ister misiniz arkadaştan galiba kendisi ünlü tokatçı mustafa düşünceli
  • 26-09-2024, 19:42:49
    #7
    ZTOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün d*landırıldım ondan önceleride sizin kafanızda sorun mu var? bu kadar kısa sürede bu ticaretleri yaptım forum içerisinde uygun olmayan tek bir davranışım yok kıskançlar çatlayın sizin gibiler zaten hasetliğinden hiç bir zaman yükselemez
    ÇATLIYORUM BİR SANİYE
  • 26-09-2024, 19:42:56
    #8
    Hocam sende de potansiyel var gibi ama kusura bakma.
  • 26-09-2024, 19:43:03
    #9
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende karşı tarafın yerinde olsam 1 aylık ve 6 ticaret puanı olan bir üyeyle ticaret yaparken önce ödeme beklerim. kurumsal plus olmanız bir şey değiştirmiyor

    15.000 tl lik bir üyelik ticaret ise 7.500 tllik karşı tarafın ticaret toplamı verilen tradelerden belliki 5000 tldir yada geçmezdir, bir ücretli üyeliği de yok, şimdi ben enayimiyim 7500 tl için üyeliğimi riske atayım ona mod aracılığıyla ödeme yapabilirim dedim parayı moderotore veririm işlem tamamlanırsa kabul edersiniz dedim kabul etmedi moderotore de güvenmiyor sizin beyniniz farklı çalışyıor o algıyı yakalayamıyorum