bende karşı tarafın yerinde olsam 1 aylık ve 6 ticaret puanı olan bir üyeyle ticaret yaparken önce ödeme beklerim. kurumsal plus olmanız bir şey değiştirmiyor
15.000 tl lik bir üyelik ticaret ise 7.500 tllik karşı tarafın ticaret toplamı verilen tradelerden belliki 5000 tldir yada geçmezdir, bir ücretli üyeliği de yok, şimdi ben enayimiyim 7500 tl için üyeliğimi riske atayım ona mod aracılığıyla ödeme yapabilirim dedim parayı moderotore veririm işlem tamamlanırsa kabul edersiniz dedim kabul etmedi moderotore de güvenmiyor sizin beyniniz farklı çalışyıor o algıyı yakalayamıyorum