Birkaç gündür forumda yoktum hem işlerim vardı hemde bir telegram mini uygulaması yapmaya başlamıştım bir kısmınıda tamamladım birkaç
fotoğraf bıraktım sizdende fikir almak istiyorum
eksik gördüğünüz,gereksiz hissettiğiniz veya herhangi fikriniz varsa bekliyorum