Arkadaşlar merhaba daha önceden bir sunucu kullanıyodum oraya domainim bağlıydı daha sonra orada sürem bitti sunucu kapandı ama domain bağlı kalmıştı.
Şimdi yeni sunucuya geçtim domainimi bağladım ns ayarlarını felan bu hatayı aldım Domain is not resolvable ve böyle bir hata var.
Neden dolayıdır acaba yardımcı olabilecek var mı ?