• 23-09-2024, 12:17:02
    #28
    20 TL'ye iş yapan bu şahısa bedavaya hammallıkta yaptırırsın, yarın öbürgün gider 10 TL'ye de 2 senelik iş alır. Arkadaşlar, çok da takmayın bu mevzuya. Sonuçta ne hata yapıyorsa kendine yapıyor, ne yazık ki yazılım ve tasarım sektörünün geldiği nokta bu.

    Her önüne gelen, sen de yapabilirsin. Sen de yazılımcı olabilirsin, sen de 2 photoshop kur grafik tasarımcısın gibi hayallerle EĞİTİM ve Ebook gibi satışlar altında gerek youtube videolarında bir kaç saat vakit geçiren kardeşleşimiz ne hikmetse 2 günde prof yazılımcı veya tasarımcı oluyor. Buranın atmosferi, kumaşı bu ne yazık ki.
  • 23-09-2024, 12:22:01
    #29
    Normalde fiyat alt limiti olayına karşıyım ama Bu nedir yahu bar, para alma
  • 23-09-2024, 15:04:13
    #30
    @LimitBroker;sanirim sizden bahsediyor.
  • 24-09-2024, 01:09:35
    #31
    SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @LimitBroker;sanirim sizden bahsediyor.
    Hocam benimle alakasini çok anlayamadım burada
  • 24-09-2024, 01:15:49
    #32
    Tasarım almak istiyorum
  • 24-09-2024, 02:57:29
    #33
    SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @LimitBroker;sanirim sizden bahsediyor.
    Kesin emin olmadan adamı neden etiketliyorsun
    LimitBroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimle alakasini çok anlayamadım burada
    Senin nickten bir tasarımcı var sanırım
  • 24-09-2024, 02:58:20
    #34
    Airdropavcisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım almak istiyorum
    20₺ çok ağır gelir aç kalırsın bence alma
  • 24-09-2024, 07:06:34
    #35
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin emin olmadan adamı neden etiketliyorsun

    Senin nickten bir tasarımcı var sanırım
    o mu diye kontrol ettim hocam
  • 24-09-2024, 07:18:26
    #36
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin emin olmadan adamı neden etiketliyorsun

    Senin nickten bir tasarımcı var sanırım
    SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o mu diye kontrol ettim hocam
    R10a internet dersi vermek lazım hocam. Profildeki numara dışında başka yere güvenilmesin. Yoksa kanan da kandıran da çok 🤣