20 TL'ye iş yapan bu şahısa bedavaya hammallıkta yaptırırsın, yarın öbürgün gider 10 TL'ye de 2 senelik iş alır. Arkadaşlar, çok da takmayın bu mevzuya. Sonuçta ne hata yapıyorsa kendine yapıyor, ne yazık ki yazılım ve tasarım sektörünün geldiği nokta bu.
Her önüne gelen, sen de yapabilirsin. Sen de yazılımcı olabilirsin, sen de 2 photoshop kur grafik tasarımcısın gibi hayallerle EĞİTİM ve Ebook gibi satışlar altında gerek youtube videolarında bir kaç saat vakit geçiren kardeşleşimiz ne hikmetse 2 günde prof yazılımcı veya tasarımcı oluyor. Buranın atmosferi, kumaşı bu ne yazık ki.