Sizce hangi logo daha iyi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi logo daha iyi
17
●
386
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi logo daha iyi
1
2
19-09-2024, 18:36:13
#10
OzeL
Üyeliği durduruldu
2. sırada olan logo daha şık duruyor.
19-09-2024, 18:39:31
#11
Aras21
2. logo daha iyi duruyor.
19-09-2024, 19:32:27
#12
Unique_designer
2
19-09-2024, 21:35:43
#13
GLAADIO
2 yi beğendim
19-09-2024, 22:34:47
#14
ESSA
7 ama logo ismi emin degilim 🤔
20-09-2024, 02:42:42
#15
DesignStudio
Açık ara 2, daha sonra 5'in hoş olduğunu düşünüyorum. Güzel bir çalışma olmuş
20-09-2024, 16:16:40
#16
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
kesninlikle 2
20-09-2024, 18:17:09
#17
Padre
Başarılar diliyorum. Genel olarak güzel duruyor hepsi ama ben 2 ve 3 beğendim.
20-09-2024, 18:27:22
#18
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 seçerdim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler