Methabalar, Abd hisse senetlerinda al sat yapıyorum sürekli. Fakat birisi bana az işlem yaparsan daha az vergi verirsin dedi. 1 yıl boyunca ettiğim karın vergisini vermeyecekmiyim? Az işlem ve çok işlem arasında ne fark var?