
webcamı güvenlik camerası olarak kullanıyorum program desteği
2
●104
- 17-09-2024, 13:59:14webcamı güvenlik camerası olarak kullanıyorum önce obs de webcamı acıyorum sonra telefondan uzak masa üstü programıyla pc masa üstüne bağlanıyorum sorunsuz izliyorum bundan daha kısa bi yolu varmı acaba ? modem den port acıp izlenebilir deniliyor ama modem bende değil şifresinide vermiyor port acamıyorum bilgilendirirseniz sevinirin

- 17-09-2024, 14:01:34akşam inceleyeyim hocammemabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle