• 15-09-2024, 17:05:36
    #1
    Selam arkadaşlar. Halihazırda edifier R1280T kullanıyorum ama bass konusunda eksik geliyor bana. Logitech z407 aldım onun sesi de edifier kadar net gelmedi. Hem net ses hem güzel bas veren ses sistemi arıyorum. En sonunda soundbar alacağım herhalde. Tavsiyesi olanlar bilgi verirse sevinirim. Teşekkürler
  • 15-09-2024, 17:07:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Soundbar ve sistemi de alsanız yankı ve edifler net gelmez JBL soundbar var bufferli onu al sorunun çözülür
  • 15-09-2024, 17:16:25
    #3
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Bose acustimas 10 ve üzeri bassta özellikle sinemada çok iyi
  • 15-09-2024, 17:25:46
    #4
    Bilgisayar için Samsung H450 almıştım ben memnunum.
  • 15-09-2024, 18:24:02
    #5
    10 yıldır kullandığım logitech Z623 gayet memnunum. sound blasterx g5 ses kartı ve winamp stereo tools ile birlikte inanılmaz sesler elde ediyorum
  • 16-09-2024, 01:55:58
    #6
    Genelec'in 80 serisini tavsiye ederim.