• 13-09-2024, 16:23:26
    #1
    Başlıkta belirtmek istediğim Android sürümü ilk fabrikadan çıktığı hale getirmek istiyorum nasıl yaparım fabrika verilerini ve cihaz kapalı iken format attığımda Android sürümü aynı kalıyor ve sadece verilerim gidiyor
  • 13-09-2024, 16:32:55
    #2
    Android sürümü güncel hali ile değiştiği için sıfırlayarak yapamazsınız. Alındığı zamanki android sürümünü indirip onu kurmanız gerekir. ROM atarsınız ama bildiğim kadarı ile telefon garanti dışı kalıyor. Google a rom atma diye yazarsanız programları var. Güncellemeleri falan kapatmanız gerekir ki, tekrar yeni versiyonu yüklemesin. 3-5 sene önceki hale döndürmeye çalışıyorsanız bazı aplikasyonların eski sürümde çalışmayabileceğini unutmayın.
  • 13-09-2024, 16:35:39
    #3
    ardaakman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android sürümü güncel hali ile değiştiği için sıfırlayarak yapamazsınız. Alındığı zamanki android sürümünü indirip onu kurmanız gerekir. ROM atarsınız ama bildiğim kadarı ile telefon garanti dışı kalıyor. Google a rom atma diye yazarsanız programları var. Güncellemeleri falan kapatmanız gerekir ki, tekrar yeni versiyonu yüklemesin. 3-5 sene önceki hale döndürmeye çalışıyorsanız bazı aplikasyonların eski sürümde çalışmayabileceğini unutmayın.
    Xioami redmi note 12 pro kullanıyorum cihazın ilk günkü pil den performans dan eser kalmadı omix x400 bile benim cihazdan daha iyi tepki ve performans sunmaya başladı ilk günkü halinde 8 saat aralıksız oyunla giden şarjım 20 - 30 iken şimdi boşta 8 saat ancak çıkıyor