Merhaba arkadaşlar.
Astra Teması kurulu bir sitem var zamanında öyle yapmıştım. Şimdi baktım sadece tema olarak kullanıyorum.
Header, footer, singlepage vs herşeyi elementor pro ile yapmışım. Acaba hello temasına geçsem bir artı durum yaşarmiyim.
Hız bakımından daha iyi olacağını düşündüm ama siz üstadlarima sormak istedim.
Astra Teması ve Hello Teması
2
●114